Laptop hit och laptop dit

Om ett litet tag ska jag och min pappa åka till bålsta för att skjutsa min lillebror till naprapaten. Sen, gott folk, ska vi åka och hämta upp min laptop. Jag har nämligen suttit hela dagen och letat på internet som en dåre efter en laptop som är bra (tack Max) och billig. Och nu har jag hittat en som passar mig jättebra. Eftersom jag blev norpad på den andra datorn av den andra killen vågar jag inte chansa igen. Därför övertalade jag pappa att åka och hämta den med mig. Pappa ska också ha en. Han sålde nämligen två och det blev billigare om man köpte båda.

När jag kommer hem ska jag bädda ner mig i vardagsrummet och sitta på internet. Ha! Jag komme kunna plugga i sängen.

Så nästa inlägg skriver jag för hoppningsvis från min nya dator. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0