Kablar, plugg och Max

Idag vaknade jag ganska sent och det var jätteskönt att få sova ut. Max låg bredvid mig och jag var inte bakis när jag vaknade. Rikstigt skön morgon.
Pappa och jag åkte till willys för att handla lite mat och sen åkte vi hem. Det blev tacos till middag.

Snart kommer Lara över och då ska vi plugga på svenska och psykologi. Sen är det myskväll med Max som gäller.

Imorgon har jag två tråkiga lektioner och jag ser inte fram emot det eftersom Max kommer ligga här hemma och sova. Det kommer bli riktigt kämpigt att ta sig upp imorgon.

By the way så har jag en nätverkskabel nu så jag kan surfa hur mycket jag vill vart jag vill. Det som är lite tråkigt är att när jag stod i kassan och betalade ringe G till pappa. När vi sen stod i hissen fick jag veta att hon har en router som jag ska få. Men nu har jag iallafall en sladd tills jag från routern av G.
Ha det så bra. Kanske skriver ett par rader senare när jag har pluggat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0