Jag? Bro-människa?

Nu har jag precis ätit mat, idag blev det wok.
Om ett litet tag ska jag och Max gå hem till en kompis, sen ska vi gå ut och festa. I bro! Jag som trodde att den här dagen aldrig skulle komma. Måste erkänna att det är med blandade känslor som jag går ut i bro. Det är ju roligt att jag äntligen börjar lära känna lite människor här, men det är ju inte så att jag någonsin trodde att jag skulle göra det. Jag har ju inte varit så positiv till det, men nu är det så att jag känner att det är trevliga människor. Sandra, du förstår mig väl? Jag tror inte att varken du eller jag för typ 5 år(!) sen trodde att vi skulle lära känna "bro-folk" och festa med dom. Eller?

Nu är det dags att börja fixa mig iordning. Hoppas att ni får en trevlig kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0