Hit och dit

Nu är jag hemma igen från klippningarna och biblioteket. Klippningarna gick jättebra, dom blev jättenöjda och vi bestämde t.o.m. en ny tid. På biblioteket gick det dessvärre inte alls bra. All kurslitteratur är utlånad eller stulen(!). Vem snor en bok från biblioteket när man får låna helt gratis? Så jag blr så illa tvungen att försöka få tag på en bok på annat sätt, eller eventuellt köpa en. Det vill jag ju inte.
Nu ska jag iallafall göra falukorv i ugn. Hoppas att det blir lika gott som sist jag åt det. ;)
Idag har jag bara rökt 2 cigaretter. Hur går det för dig Amy?

Kommentarer
Postat av: Amy Elomaa

sådär, vissa dagar går det åt helvete, och vissa dagar går det bra :)

2008-10-21 @ 22:16:25
URL: http://amyelomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0