Hemtentan (äntligen) klar

Nu är den äntligen klar. Helt och hållet. Det enda som ska göras nu är gå hem till Gisela och skicka den till läraren. Anledningen till att jag går hem till henne är att den här datorn har något jävla idiotvirus eller nåt så varenda gång jag ska spara hemtentan blir det till väldigt få och väldigt långa meningar.

Jag har precis lagat mat och väntar nu på att min pappa och min bror ska komma hem. Sen ska vi äta. Jag är sjukt hungrig. Jag har bara ätit luch idag, och det gjorde jag vid 12.00 tiden någon gång.

Förlåt Max, det var inte meningen att låta sur, men jag var bara väldigt irriterad. Det är datorn jag är arg på, inte dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0