Hemma igen

Hallå där! Nu är jag tillbaka från skolan igen. Det gick jättebra och jag ser verkligen fram emot psykologilektionerna. Någonting jag inte ser fram emot är Svenska B. Jag hatar litteraturhistoria! Men det är bara att pina sig igenom. Jag har trevliga klasskamrater så det är inte så jobbigt.

En tjej som läser både psykologi och svenska med mig är utbildad nagelteknolog. Och vi kom överens om en liten deal. Jag klipper henne och hon gör mina naglar. När hon gör naglar kostar det vanligtvis 300 kr. Men efterson jag ska klippa henne så behöver jag bara betala 200 kr. Det är ju helt perfekt för oss fattiga studenter.

Jag trodde att jag skulle få pengar på onsdag nästa vecka, men det var tydligen den här veckan. Nu är det ju så att pengarna är lite sena men jag kommer iallafall få dom innan helgen, hoppas jag. 

Jag funderar på om jag ska göra det sista med hemtentan nu, så har jag det gjort och slipper tänka på det sen. Men jag vet inte om jag orkar. Jag har bara sovit tre timmar inatt. Kanske ska ta en liten powernap nu, och gå upp lite tidigare imorgon och göra den. Men jag känner mig själv, jag tror inte att jag kommer gå upp tidigare imorgon för att göra skolarbete. Vilket som ska jag iallafall äta någonting nu. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0