Drömmarnas land

Nu sitter jag här inne i datorrummet igen. Tråkigt som bara den. Jag hade sjukt ont i ryggen och axlarna efter att ha suttit här i flera timmar igår.

Inatt drömde jag en konstig fröm. Det handlade om att jag och tjejerna skulle gå på spray-tanning men jag ville bara köpa örhängen hela tiden (jag brukar vanligtvis inte ens använda örhängen).
När jag var inne på spray-tanningen hade dom en örhängesaffär där inne.
Jag vet inte riktigt vad den drömmen betyder, men konstigt var det iallafall.
Men jag drömmer nästan alltid konstiga drömmar.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till G och hon ska hjälpa mig med min hemtenta.
Men innan det ska jag röka dagens första cigarett.
Skriver sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0