Belöningscigaretter och pratglada barn

Nu är det så, kära läsare, att jag kommer bli klar med min hemtenta idag. Jag har slitit som ett djur för att den ska bli bra och jag tycker, om jag själv får erkänna det, att jag gjort ett ganska bra jobb.
Det enda som är kvar nu är att jag ska göra två fallstudier och en fördjupning i en världsreligion. Sen är det bara att skicka allt till min lärare och hoppas på det bästa.

Just nu är jag hemma hos Gisela och hennes son är hemma från dagis. Lite distraherad blir man när han kommer och ska prata hela tiden och visa massa saker. Men det gör ingenting, allting verkar ju ha blivit bra iallafall.

Måste bara tillägga att jag verkligen saknar min Pluttis. Nej, nu ska jag gå ut och röka en belöningscigarett.


Kommentarer
Postat av: Max

Go baby! <3

2008-10-14 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0