Samtal väntar.

Måste bara börja med att berätta att jag hatar min touth-mus på datorn. Jag hade skrivit hur mycket som helst sen raderades allting för att jag råkade markera nästan allt. Blä! :(

Jag har iallafall hittat en kompis som är lika dum/störd i huvudet som jag är. Jag lovade Anna att jag skulle skriva så i bloggen så nu har jag gjort det.^^ Jag och Anna kom också fram till att om vi inte hade varit så misslyckade människor hade vi aldrig börjat läsa tillsammans på Komvux och då hade vi aldrig lärt känna varandra. Så det är ju någonting positivt ur det hela.

Idag har jag mest suttit och pluggat hela dagen och det har inte varit lika roande som givande. Jag har ju prov på torsdag. Och det känns som om prover kommer vara bajssvårt. Inte lika roligt. Men jag kan inte gör så mycket åt saken, måste nog plugga en hel del imorgon också. inte för att jag vill utan för att jag behöver.

Imorgon har jag dessutom ett prov i psykologi. Det ska bli spännande. Jag är ganska nervös, jag ligger ju på mvg nivå. Om jag alltså inte får mvg på provet så kommer jag inte heller få det i slutbetyg. Och jag tycker att det hade varit hur roligt som helst om  jag skulle få det. Jag har ju bara fått det i typ matte och teknik tidigare.

Jag ska också länka till Trixies blogg. Det är den bästa bloggen ever. =)

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha aa eller så är vi bara efterblivna;)

2008-11-12 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0