Vänner och sånt.

Sen sist jag skrev har jag varit inne på en miljon olika sidor och kollat, pratat med en gammal kär vän jag inte träffat på en evighet, pratat med Sanna och klippt mig. Resultatet av klippningen kan jag komma med imorgon. Då vet jag vad jag tycker om den. Det är det värsta med att klippa sig själv. Jag gör det oftast på kvällen och då är det onödigt att fixa håret.

Häromdagen pratade jag med Trixie. Måste bara berätta att det är så skönt att det går att prata med varandra igen. Jag har saknat henne. Vi har varit med om så mycket tillsammans, både på gott och ont, och hon är en väldigt stor del av mina tidiga tonår. Då var det vi och våra vänner som trodde att vi visste allt om allt, gjorde saker som man inte ska göra, och trodde att vi kunde ta över världen typ. Men sen blev man lite äldre och verkligheten kom ikapp.

Jag längtar tills jag får pengar. Jag vill köpa så mycket saker, men det går inte när man är fattig. Jag behöver massa saker som t.ex. mössa, vantar, en tjockare halsduk, "benvärmarstrumpor", tjockare strumpbyxor, ett gäng nya klänningar o.s.v. Men men jag får nog vänta till Januari innan jag kan köpa allt det.

Nu ska jag röka en halv cigarett sen ska jag nog röra mig mot sängen. God natt!


Kommentarer
Postat av: Trixie

men vadå, jag VET allt om alla, och jag KAN ta över världen. vad fan snackar du om för verklighet? ;D

2008-11-13 @ 23:50:37
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0