Packning.

Nu när jag försöker packa hittar jag ingenting. Undra sa flundra vart alla mina saker kan ha tagit vägen. Antar att en del ligger hos Sanna. Å andra sidan har jag ett par plagg här som är hennes. Hur mycket behöver man egentligen när man ska vara borta i tre nätter? Inte så mycket. Dessutom har jag ingen väska så jag får packa allting i stora handväskor och påsar eller någonting.
Vad ska jag göra på tåget till Avesta imorgon? Utan Mp3 spelare, musik i telefonen eller någonting annat man kan lyssna på musik i. Jag får väl hoppas att resan inte tar så lång tid som det brukar göra. Jag tycker liksom att det är alldeles för lång tid när jag bara ska till uppsala. Och nu ska jag sitta på tåget nästan en timme längre än när jag ska dit. Blä!
Nej, jag ska inte vara så negativ. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att komma till Avesta. Men lite måste jag få klaga när jag ska sitta ensam utan musik i över en och en halv timme. Som tur är ska Max med hem på Söndag så då får jag iallafall sällskap till Uppsala på hemvägen. Synd bara att han inte kommer med imorgon.

Nu är det väl dags att packa ihop det sista. Sen ska jag nog gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0