Bonussyster Trixie!

Jag trodde att jag hade skrivit ett inlägg igår. Eller rättare sagt jag gjorde det, men jag glömde putblicera det. Måste ju erkänna att jag tycker att jag är en "periodare" gällandes bloggandet. Men jag kan liksom inte göra så mycket åt saken.
Det jag gjort sen sist jag skrev är att jag har:

-Varit ute på krogen (fredags).
- Spelat monopol typ hundra gånger.
- Lekt massor med A-K & N´s ungar.
- Klippt minstingen.
- Klippt A-K´s lugg.
- Gjort påfyllning på mina naglar.
- Fikat med Anna (börjar bli lite av en rutin i min vardag nu).
- Klippt Annas hår.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha med mig imorgon. Då kanske ni undrar vart jag ska. Jo, jag ska till min kära bonussyster Trixie. Jag har inte träffat henne på evigheter. Så det ska bli jääätteroligt. Vi ska dricka vin, prata och förhoppningsvis dansa en massa. Gissa vem som kommer ha svårt att somna inatt.

Jag skulle behöva köpa lite grejer innan jag åker, men jag har inga pengar. Då blir det ganska svårt. Som tur är är det inte så långt kvar till löning.

Nej, nu ska jag nog ringa Max. Hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0