Tack, du förstörde (nästan) hela min dag.

Hallå allihopa. Nu sitter jag och njuter av denna dag det har varit näst intill perfekt.
Det enda som inte var perfekt var att en viss person ringde och sänkte mitt humör till botten av humörstegen.

Jag vaknade av att Johan väckte mig för att vi skulle gå till tvättstugan. När jag kom hem skulle jag börja fixa mig iordning, lättare sagt än gjort. Massor av saker kom emellan och jag blev distraherad hela tiden.

Men när jag väl var klar gick jag och Trixie ner på "stan" för att jag skulle köpa lite saker till vintergarderoben. Jag har sett fram emot det jättemycket och kunde knappt sova inatt. När jag är inne i en affär, den första jag gick in i, ringer den här personen och skäller ut mig för det ena och det andra. Jag blev jättesänkt och tappade lusten helt och hållet,. Jag tappade totalt fokus på vad det var jag egentligen skulle köpa och det slutade med att jag handlade "skitsaker" för nästan 500 kr.
Men men,  det är en dag imorgoon också. I vilket fall som helst köpte jag hårfärg, hårmask, och ansiktsmask. Sen gick jag och Trixie till Thairestaurangen och åt mat. Så idag har jag fixat mitt hår och mitt ansikte, jag ser ut som en heeelt annan person. :P Det har varit en riktig tjejdag.

Imorgon ska vi ner igen och göra ett nytt försök. Jag måste ju ha vinterkläder, annars kommer jag frysa ihjäl.

Btw, så har jag knappt pratat med Max idag. Jag ringde honom och han låg och sov. Jag säger "Varför ligger du och sover nu?" sen tittade jag på klockan och upptäckte att den var så lite som halv tolv. Jag trodde att klockan var runt åttatiden eller något sånt. Iallafall så måste jag bara tillägga att jag älskar honom och att jag saknar honom.
Han fyller år på fredag också. VAD SKA JAG KÖPA?? Jag har verkligen ingen aning. Tips? Någon?

Förresten när jag och Trixie var inne på Kicks idag hittade vi en ögonfransböjare som böjer med värme, lite som en locktång eller så. Sen såg vi en annan som bara kostade tjugo kronor mer Och den verkade mycket bättre. Vi bestämde oss för att båda skulle ta en varsin. Sen upptäckte Trixie att det inte var en böjare, det var en trimmer till ögonbrynen. Haha, tänk om vi hade kommit hem och försökt  böja våra fransar. Herregud, vad jag hade fått panik om vi hade trimmat av våra fransar. Tur i turen skulle man kunna säga.
Nej, nu ska jag nog prata lite mer med Trixie och Johan, sen ska jag nog gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Max

Hej babe! Jag försökte ringa dig under dagen men det var en ren omöjlighet att få tag i dig. Jag ska iallafall dra mig ivägåt ganska snart, men vi ses imorgon ju! :) <3 Längtar så mycket att jag får sendrag.

2008-11-26 @ 07:47:29
Postat av: Trixie

OMG OMG OMG OMG!!!! ska max till skolan, IGEN!? Jag visste inte ens att han hade ett par fungerande ben, ännu mindre en fungerande hjärna?! :O OMG LOL

2008-11-26 @ 11:03:54
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Max

Klart Max har fungerande ben och hjärna. Dom gillar bara inte att arbeta så mycket. :D

2008-11-26 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0