Uppdatering.

Oj, det var ett tag sen, jag har haft fullt upp med massa saker så att jag har inte hunnit skriva någonting.
Shoppade och så i onsdags, på kvällen gick jag, Trixie, Johan, Tom och två till ut på krogen.
Vaknade på torsdagen och var bakis. Jag var bakis. Jag som aldrig brukar bli bakis. Var det hela långa dagen. Åkte hem till Max på eftermiddagen. På kvällen kunde jag inte låta bli att ge Max sina presenter. Så han öppnade dom då.
På fredagen var vi ute och firade att Max fyllde 19 år. Det var inte jääätteroligt med tanke på att jag stod i kö i typ en timme för att betala 100 kr i inträde för att sen vänta ytterligare tjugo minuter i garderoben och betala tjugo kronor där också. När vi väl klrat oss igenom det jobbiga så var det så mycket folk där inne att man knappt kunde röra på sig. Tur att jag inte blev kissnödig, jag skulle inte ens vilja veta hur lång toalettkön var.
Igår vaknade jag runt tolv av att Max väcker mig och säger att vi ska åka till hans farfar och äta. Jag var hungrig som ett svin. Väl framme så fick vi vänta jättelänge. Men det var det värt, fast jag måste erkänna att vill man äta sig m'tt i den familjen måste man hugga in på en gång. Det går inte att vara blygsam gällandes hur mycket mat man tar. Allt tar slut på en gång.
När vi åkte hem stanna vi vid ica och handlade grönsaker och dipp. Sen låg vi och tittade på förhäxad resten av kvällen.
Idag har jag inte gjort mycket annat än att vakna och tittat lite på film med Max.
Kvart i åtta går min buss och då åker jag till Bålsta istället för stockholm. Det går mycket snabbare eftersom natt jag slipper åka tåg och så från T-centralen. Dessutom kommer pappa och hämtar upp mig.

Föresten så ska min pappa sluta snusa idag, och jag vill egentligen inte vara hemma då. Så är det någon som vill adoptera en 20-åring ett par veckor är det bara att höra av sig.

Just det, i torsdags böt jag och Max ringar. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym mouse

Va fick han i pressent da??

2008-11-30 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0