Trött och sliten.

Idag känns det som en bakisdag. Jag är ju verkligen inte bakis men jag är så där frusen i kroppen som man bara kan bli om man är bakis. Jag tror att det beror på att kroppen är så sliten. Det är ju inte konstigt om jag är sliten efter denna natt.
Imorgon har jag ett prov till. Förhoppningsvis går det bättre än jag tror att det kommer göra.

Jag funderar på om jag ska klippa mig imorgon efter skolan också. Någon som har lust att assistera mig då? Jag har inte så långa armar och inte har jag några ögon i nacken heller.

Idag har jag tittat på Sex And The City-filmen (igen). Jag grinar alltid hela filmen igenom. Även fast det inte är sorgligt hela filmen. Den är så underbar.

Nej ni, nu ska jag nog röka. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0