Teknologoholic?

Hur tråkig kan man vara egentligen? Jag sitter nu med en dator. Jag är uttråkad som fan för att jag inte har någonting att titta på på datorn. Eftersom jag inte använder tv:n längre så har vi ställt in boxern i Tims rum. Jag har verkligen ingenting att göra.
Hur beroende är man av tv/dator/mobiltelefoner egentligen? Som tur är ska jag sysselsätta mig med att skicka runt sms till alla jag känner och berätta att jag har nytt nummer. Det värsta är att jag inte har någon modern telefon så att det går att skicka till flera samtidigt. Nej jag blir tvungen att skicka varje sms för sig.
Nej, nu känner jag att verkligen låter negativ och grinig. Så jag kanske ska ringa till någon som ska få i uppdrag att ta bort all negativ energi runt mig.

Jag tror att jag behöver sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0