Sängköp.

Just nu sitter jag och bara väntar på att det ska blooi sovdags. Jag somnade aldeles för sent igår kväll och vaknade aldeles för tidigt idag. Jag fick skjuts till skolan och hade en jättetråkig lektion. Efter det åkte jag med A hem och vi gick ut med hennes hund. Lite senare åkte vi hem till mig och käkade och pluggade. Gud vad det är tråkigt med samhällskunskap. Sen åkte jag och A till donken och käkade, efter det blev det kaffe hos mig.

Nu sitter jag här ensam och bara längtar tills det är dags att sova. Som tur är har A varit med mig idag och vi har hjälpt varandra att inte vila. Jättebra att man kan ha bra inflytande på varandra.
Tack A!

Imorgon ska jag och min älskade pappa åka och köpa en säng till mig (äntligen).
Så imorgon kommer jag få sova i en egen säng för första gången på evigheter. Wiho!

Nu tänkte jag snart bädda upp den där förbannade soffan för sista gången. Skriver nog lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0