Morgondusch.

Godmorgon allihopa. Idag fick jag en rejäl sovmorgon. Jag fick sova till 10.00. :)
Jag har precis kommit ut ur duschen och snart ska jag och pappa åka iväg till ikea. När vi kommer hem sen tänkte jag att jag skulle möblera om lite här. Jag behöver få bort sängen från fönstret. Dels för att det är läskigt och dels för att det är kallt. Sen är det dags att plugga.

Det där med att kolla på "Romeo och Julia" gick inte så bra för mig. Jag tyckte att den filmen var så seg i början. Den fångade inte alls min uppmrksamhet. Så jag tittade inte klart på den. Hann komma en kvart in i iflmen eller nåt.

Nej, nu måste jag fixa mig lite iordning. Vi ska ju åka snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0