Helgens händelser.

Hallå alla! Nu är det måndag och jag är fortfarande kvar i Avesta. Jag fattar inte, varje gång jag åker hit vill jag bo här. Vaje gång jag åker hem vill jag bo där. Konstigt, konstigt. Men jag är iallafall kavr och stannar tills imorgon eller onsdag.

Helgen har varit roligt. Fredagen gick till såhär:
För-förfest hos Trixie och Johan, förfest hon Alexandra och hennes kille, Utgång på Star, Trixie blev utslängd, vi funderade på om vi skulle gå någon annan stans. Men det gjorde vi inte, vi väntade på någon som skulle ha efterfest och ville äta pizza. Jag blev bjuden på en pizza av ett jävla äckel som trodde att han skulle få ligga med mig om jag åt den. Sen bar det av till efterfest, jag blev trött och ville åka hem men trixie stannade kvar. Så tog jag en taxi hem.

Lördagen gick till såhär:
Jag och Trixie fixade oss iordning hemma hos henne och gick sen över till Alexandra och hennas kille, där vårat vin var, och drack lite, sen gick vi till en förfest, där gick en soffa sönder xD, sen gick vi till Star igen. Väl där trodde jag att Trixie blev utslängd igen, men det tycker inte hon att hon blev. Det var någonting med att hennes bricka till jackan hade försvunnit så att hon inte kunde ha jackan i garderoben. Jag lämnade in den igen och vi dansade. Vi dansade och dansade och dansade. När dom hade stängt gick vi till American pizza hut och åt, sen gick vi på efterfest. Där satt jag och Trixie och typ skrek i fem minuter eller någåonting för att vi aldrig tidigade sett en sån stor tv.Jag spelade massor av Guitarr Hero och sen blev jag, som tidigare, trött och ville åka hem. Trixie ville stanna kvar, hon hade fått för sig någonting. Jag tog en taxi hem och hon stannade kvar.
Hur har eran helg varit?

Igår var det söndag och jag var ganska trött efter helgens bravader, vi bestämde iallafall att vi skulle äte nacho-tallrik. Det var supergott och jag åt så att det nästan sprutade ut ur öronen på mig. Om bara några dagar fyller Max år. Och han vägrar berätta för mig vad han vill ha i födelsedagspresent. Nej, nu ska jag nog gå och köpa mjölk, om jag orkar, sen ska jag dricka kaffe. Hejdå så länge.

Kommentarer
Postat av: Trixie

hahahhahahha jag blev itne utslängd i lördags! stod j med dej (tror jag haha) i kön när vi skulle hämta ut jockorna! :P hahahaha.



btw, trevlig överrasknig att du ska köpa mjölk;P

2008-11-24 @ 11:15:26
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0