Ekonomiska Nathalie.

Jag och Trixie har varit ute på promenad, idag blev det ingen lång promenad utan vi gick ungeför en halvtimme och sen fick vi skjuts hem. Trixie upptäckte nämligen att klockan hade blivit ganska mycket och hon ska upp och jobba tidigt imorgon bitti.
Nu är vi precis hemkomna och väntar på att teét ska bli klart.

Jag hade ju planerat att jag skulle åka hem på onsdag för att jag har en lektion då. Sen skulle ju jag åka till Max på torsdag, men jag har kommit på att jag lika gärna kan be om en ersättnigsuppgift så slipper jag slösa bort flera hundra kronor på att åka till Sthlm ena dagen och till uppsala andra dagen. Jag kan ju lika gärna åka direkt härifrån till Uppsala.
Men då var ju problemet att jag ville ha mina skor på fredag. Trixie kom på den briljanta idén om att jag skulle köpa ett till par skor. Och det tycker jag låter alldeles super-duper bra.

Om ca en och en halv timme får jag lön och imorgon ska jag shoppa. När jag kommer till uppsala på torsdag ska jag också shoppa på en av mina favoritaffärer.

Nu är det iallafall dags för te. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Trixie

hihi jag är smartast :)

2008-11-24 @ 22:57:06
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Trixie

hahaha! helt lugnt! det kravet håller jag också på, för jag orkar då fan itne följa med dej hela tiden;P sen vill jag ha solläge på balkongen, så man kan sitta å visa strutisarna för pensionärsgrannarna på sommarn:D

2008-11-24 @ 23:25:41
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Anna

Nathalie!!!! Vi har ett arbete att göra i skolan som ska vara klart på torsdag ju:( Haha förstör lite av din glädje=) Ne men fixar det själv då.. Kaffemonstret vill att du kommer hem snart. hehe..

2008-11-25 @ 12:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0