Dags att slita sig ur drömmen.

Just nu sitter jag här och kan fortfarande inte sova. Jag tror att det beror ganska mycket på att jag är nervös inför ett prov som jag ska ha imorgon. Men jag tror också att det beror på saker som jag fått veta idag (igår).
Ett problem som jag inte riktigt kan lösa. Jag känner mig hjälplös i den här situationen för jag brukar alltid kunna göra någonting, så känns det inte den här gången.
Jag tänker på den personen som detta handlar om och känner enorm kärlek, samtidigt som jag känner enorm ilska, svek och att jag rent utsagt blir förbannad på personen i fråga. Det är kärleken som gör att jag vill hjälpa personen, ilskan gör att jag vill låta personen klara av det på egen hand, sveket gör att jag är rädd att "göra mig av" med den här personen, att jag blir förbannad gör att jag vill ge den här personen en smäll på käften och skrika "Fattar inte du vad fan du håller på med? Du kommer förstöra ditt liv. Du kommer bli av med allt du älskar". Tyvärr så är det så det kommer bli om det inte blir en ändring snart.

Det är ingenting man vill ska hända någon man älskar. Jag ska göra allt som står i min makt. Och hoppas att du vaknar, innan det är för sent.

Kommentarer
Postat av: Trixie

bra skrivet natha. känner precis likadant! man är lite splittrad.. :/

2008-11-12 @ 07:49:33
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0