Radiostyrd helikopter.

Jag blev kvar här en natt till. Men jag åker nog tillbaka imorgon. Fast just nu verkar det som att jag kanske behövs här ett tag till. Vi får se imorgon hur det blir.

Idag har jag träffat M. Vi pratade och hade trevligt. Men stackaren fick titta när jag klippe Denise (som numera är korthårig) för det hade jag lovat att jag skulle göra. Som jag sa är min lillasyster numera korthårig. Jag önskar att jag vågade göra något så djärt med mitt hår också, men det vågar jag aldrig. Jag är för rädd att jag ska ångra mig, men det vore ju skönt om jag vågade klippa av det en bit iallafall, eller åtminstone färga det.

Idag lagade jag en maträtt som jag aldrig lagat förr. Det blev helt okej. Har ju bara ätit det två gånger så med tanke på det så är det ju jättabra.

F har en radiostyrd helikopter som är jätterolig att flyga med. Men det hade nog varit roligare om den verkligen flög. För nu lättar den bara en liten bit från marken. Men det är bara för att den är dåligt laddad säger han. Inte fanns det väl sånt när jag var liten?

Nej nu ska jag gå ut och röka en cigg och sen tror jag att jag ska närma mig sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0