Utgång ikväll.

Igår skulle jag klippa L & R men det blev för sent så vi gick och la oss istället. Jag somnade runt 00.30. Så duktig har inte jag varit på jättelänge. Jag somnade jätteskönt och för en gångs skull hade jag inte ont i nacken när jag vaknade.

Jag och L ska ut idag. Just nu är vi hemma hos hennes mamma och dricker lite vin. Tydligen tycker hon att vi ska dricka red bull vodka också. Men hennes bror verkar inte vilja gå och handla red bull. Jag vaknade typ vid 11.00 av mig själv. Se så bra det går om man går och lägger sig i tid. Vi fixade oss iordning så fort L kom hem. och var klara runt 15.00 tiden. Ganska tråkigt att vara färdig med allt så lång tid innan. Jag har iallafall på mig en svart tubklänning med snören upp i nacken, ett par leggins och ett lånat halsband. I håret har jag massor av lockar som jag funderar på att sätta upp lite. Ögonen är mörkt sotade. Jag är alltså helt färdig och det är flera timmar kvar tills vi ska gå.L sitter och tittar på vilka ställen vi ska till. Nej nu ska jag nog dricka lite mer vin och tydligen ska jag också platta L's hår.
Hoppas alla som läser får en trevlig kväll. Jag ska iallafall försöka ha så roligt som möjligt.

Jag saknar Max.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0