Du och jag pappa, du och jag.

Igår anlände jag till sthlm :) Jag åkte hem till min pappa och hann vara här i typ en halvtimme innan det var dags att åka iväg igen. Då åkte jag till J för att umgås lite med henne. Vi hälsade på N ett tag sen åkte vi tillbaka till henne. Då tyckte J att vi skulle hitta på någonting så vi åkte till PG han vara där i 45 minuter och sen stängde stället. Då åkte vi bara hem och pratade lite i stället.

Idag har jag varit ute och övningskört. Det gick bra med tanke på att jag inte kört på flera månader. Vi började på det vanliga stället och sen åkte vi runt lite. Mitt tillstånd går ut den 11:e oktober så jag ska försöka hinna med att ta körkortet innan dess. Men det tror jag inte rktigt med tanke på att jag inte har några pengar. Men jag ska försöka iaf, det är ett bra mål.

Ikväll är det "So you think you can dance" på femman och det ska jag och pappa titta på. Jag måste erkänna att det är lite skönt att vara här och umgås med pappa utan mina syskon. Det är så sällan jag och pappa spenderar tid själva.

Idag fick jag veta en sak som gjorde mig lite besviken. Vissa saker kan inte hjälpas, men vissa kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0