Sminktips och nattjobb på tak.

Jag satt i soffan och kom på att jag kanske skulle skriva ett par rader. Och då kom jag även på att jag inte raderade det förra inlägget. Det är ju skönt att jag lyckades spara det.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade alldeles för sent för att jag inte kunde somna igår. Anledningen till det var att min älskade syster gav mig en huvudvärkstablett igår kväll, men idag när jag var uppe i hennes lägenhet såg jag att det inte var huvudvärksstabletter utan koffeintabletter. Då är det inte så konstigt att jag inte blev av med huvudvärken. Så jag låg vaken till 06.00 eller nåt. Fastnade i en film som handlade om en blind, döv och stum liten flicka som var helt omöjlig att ta hand om. Men det slutade med att hon blev jätteduktig på att ta hand om sig själv.
Sen jag väl klev upp har jag inte gjort så mycket alls. M var här och hälsade på en liten stund. Sen åkte hon till jobbet.
Då gick jag och min syster till affären och handlade lite mat och så. Mamma ska snart åka till jobbet och slita. Stackaren får stå uppe på ett tak hela natten och hålla koll så det inte börjar brinna.

Min pojkvän har inte hört av sig till mig på hela dagen, och jag får inte tag på honom. Fy på dig.

Min syster ville ha lite sminktips för hon tycker att jag är så duktig. Så då ger jag gärna henne det. Inte för att jag är någon expert men hon verkar tycka det. Så nu ska sminka till henne lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0