Skor och plastblommor.

Idag har jag och L varit på Karlssons och tittat på lite grejer, L köpte ett par skor och lite plastblommor, sen promenerade vi hemåt igen.
När jag kom hem fixade och trixade jag lite och sen gick jag till L. Vi ska gå ut imorgon så vi har berstämt lite vad vi ska ha på oss och så. Egentligen skulle vi åka till jakan och shoppa lite imorgon men vi bestämde att vi inte behövde göra det. Vart vi ska är inte ännu helt bestämt men någonstans där vi kan dansa iallafall.

Idag var jag hundvakt åt hundarna för att min pappa var på ett tränarseminarie, och jag kan säga att om man en gång haft stora hundar och sen inte ha det på ett par år så tror man att man är mycket bättre än man egentligen är. Jag flög som en liten vante efter hundarna. Jag har inga riktiga skor med mig, eller iallafall inte som är anpassade för att man ska gå ut med hundar. Jag fattar inte att jag aldrig tar med platta skor. Jag tänker alltid att jag ska vara duktig och ta med ett par extra skor och när jag väl gör det så tar jag med ett extra par högklackat. I och för sig så har jag inte så mycket platta skor.
Jag behöver köpa nya skor.

Måste bara tillägga också att när man inte har träffat sin älskade pojkvän så saknar man varandra.
Jag saknar dig Max.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0