Resa eller inte?

Idag ska jag åka till sthlm igen. Jag har saknat min kära huvudstad. Ikväll tror jag att jag åker till J, men jag är inte säker. Kanske åker dit imorgon istället. Vi får väl se.

Idag har jag varit med min syster på "stan" och lämnat ett par hörlurar till en av hennes kompisar. Och när vi satt och väntade på bussen på väg hem så kom den inte. Som tur var så åkte A förbi och plockade upp oss. Han hade varit och hämtat F hos sin mamma. Och igår fyllde han 9 år. Gud vad han har blivit stor.

Igårkväll, eller rättare sagt inatt, var jag duktig och tränade pilates. Men jag har ju inte DVD-skivan med mig så jag improviserade lite. Jag tror att jag glömde hälften men jag fick upp pulsen iaf så någon nytta borde det ha gjort. Och nu funderar jag på om jag ska sola en gång till också innan jag åker, men tåget går om mindre än 2 timmar så det kanske är onödigt att spendera de sista timmarna där när jag har en hel familj att umgås med. Man vet ju aldrig när jag kommer tillbaka upp hit igen.

Igår ringde J till mig och vi pratade i 3 timmar typ. Hon vill att jag ska följa med henne till Turkiet den 6:e Augusti för hon ska dit ensam tjej med 12 killar. Och hon har hyrt ett dubbelrum så det ända jag skulle betala var flyget dit och hem. Men jag är ju inte så rik så jag bad mamma om en tidig födelsedagspresent. Hon sa att vi får se (som betyder nej men hon vill inte säga det) men jag kan inte hjälpa att jag hoppas lite.

Nej nu ska jag nog umgås lite med min familj. Struntar i solningen och tar det någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: katrin

hoppas att du får åka

2008-07-15 @ 19:39:38
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0