Ingenting var som det brukar.

Igår var en kväll som jag sent kommer glömma. Jag och L var ute inne i stan och på vägen hem ringer antingen jag till min pappa eller så är det han som ringer till mig. Jag trodde inte att det var han som ringde för jag kände inte igen hans röst. Men efter mycket om och men så fattade jag att det var han. Jättefull. Det är tredje gången jag har varit med om att min pappa är full. Han tyckte att jag och L skulle komma på efterfest i jakan. Nattbussen som vi tog gick bara till jakan så vi gick dit. L trodde att vi blev lurade för att vi bara gick och gick och gick. Det kändes som vi aldrig skulle komma fram. Väl framme är min pappa jättefull och N är jättefull och hans 15-åriga som är också jättefull. Det var fulla människor överallt. Det roliga är att ingen av dom här personerna brukar vara fulla. A-K Hade spytt och somnat. Allt var som det inte brukar vara. Men det var jätteroligt. En toppenkväll.

Idag ska vi till T & M och grilla. För det lovade tydligen alla igår på fullen och villan.

Nej nu ska jag noppa A-K's ögonbryn. Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0