Hårspray.

Fortfarande sitter jag här, och nu dricker jag en red bull vodka istället flör vin. L's bror gick ner och handlade. Han är snäll han. Jag skulle locka mitt hår lite till och jag råkade spraya mitt hår så mycket så L kan inte andas fast hon sitter på övervåningen och jag stog på nedervåningen och prayade. Det var inte meningen men jag visste inte att hon skulle vara så känslig. Jag fattar inte hur hon vill ha sitt hår. Ena stunden vill hon ha rakt hår och andra stunden vill hon ha lockigt hår. Undrar hur det ska gå om hon inte klarar spray  och vill ha superlockig hår.
Nu sitter hon och lyssnar på musik som är snabbspolad. Jag blir jättestressad av att höra det.

Jag vill att klockan ska bli typ 20.30 för då är det snart dags. Jag vill bara gå och dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0