Brun som en pepparkaka.

Jag kom precis upp från solariet och det var alldeles sjukt varmt. Jag kan inte hjälpa att jag känner mig så himla duktig när jag har legat där och svettats i en halvtimme helt utam fläkt. Men jag tror att jag brände mig lite, jag har ju bara solat en gång det här året. Men det lägger sig nog snart och går över.

Idag ringde J till mig och sa att hennes jobb söker personal. Jag ringde upp och de sa att just nu behövs bara personer som har körkort. Varför har jag inte skaffat körkort? Jag hatar att det ska kosta pengar. Då är det bara människor som har pengar som kan skaffa körkort. Och därför bara människor med pengar som kan få bra jobb. Blä!

På fredag ska jag till L och vi ska umgås och ha trevligt. Det har inte vi gjort på typ evigheter så det ska bli roligt.

Nej nu ska jag röka och sen ska jag börja med maten.

Kommentarer
Postat av: Naim

Hej trevlig blogg, kolla gärna in min :)

2008-07-14 @ 16:48:49
URL: http://www.murseli.se
Postat av: MH

Solariet räddar dessa dassiga dagar! ;)

2008-07-14 @ 19:46:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0