VirrNathalie.

Nu är jag hemma igen. Blev kvar ett tag extra. Men det är bara bra. Då slipper jag somna så tidigt nu när jag äntligen lyckats komma upp på morgonen.
Inatt kunde jag verkligen inte somna. Jag låg ner i sängen och verkligen försökte somna från ett, halv två-tiden ungefär. När Sanna la på telefonen var klockan kvart över tre ungefär. Då stängde hon av tv:n och släckte alla lampor och allt. Jag låg där i det tysta och mörka rummet och kunde verkligen inte somna. Tankarna svamlade iväg åt massor med olika tänkbara och otänkbara håll. Så jag tog fram mitt block och min penna och skrev ner lite. Efter det fanns det inga tankar kvar i huvudet och jag bara låg där. Det var tyst både i rummet och i mitt huvud. Ändå kunde jag inte somna.
När klockan var 06.13 kollade jag på klockan för sista gången. Någon gång efter det somnade jag. Jag skulle kliva upp klockan 08.30 för att jag skulle till skolan och plugga med Anna innan provet.

Anna ringde mig i morse och frågade när jag skulle komma till skolan. Jag sa att jag skulle komma halv tio som vi bestämde dagen innan. "Klockan är tio, Nathalie". Hon ringde mig för att berätta att hon skulle bli lite sen. Men det blev ju jag också så det var ingen fara för mig.

Nej nu ska jag fixa någonting att äta. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0