Dan före dopparedan.

Nu är jag hemma, jag var över till Lara en sväng. Det var trevligt. Nu är jag helt trött så jag ska lägga mig i sängen och titta lite på "Full house".
Imorgon är det julafton och jag tycker att det är så otroligt tråkigt när man är klar med alla jultraditioner. Man har ätit julmat, tittat på kalle och öppnat paket. Då finns det liksom ingenting att göra mer. När man var liten fick man ju massa leksaker som man kunde leka med på eftermiddagen/kvällen. Men nu får man sällan saker att roa sig med.
Nej, nu är det dags att krypa ner i sängen. :) God Jul!

Kommentarer
Postat av: Ida

programet full house är skit bra =D



kolla gärna in min blogg

xenofobiia.blogg.se

2008-12-24 @ 07:03:58
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0