Vart är du?

Jag har så tråkigt. Jag sitter färdigfixad inför kvällen redan nu. Sminket klart. Kläder klart. Skor klart. Jag kan inte åka för att pappa inte har kommit hem ännu. Hur länge ska han jobba egentligen. Jag ringde honom och frågade när han slutar. "Som vanligt", var hans svar. "Jaha", tänkte jag. Sen när vi hade lagt på så kom jag på att jag vet inte när han brukar sluta. Jag är ju så sällan hemma då. I onsdags kom han hem vid ett-tiden. Klcokan är över ett nu. Ganska mycket över ett.
Men men, jag antar att han kommer sluta senast fyra. Så han borde vara hemma om ungefär 45 minuter.

Max kom ihåg att du kan ringa mig när som helst. Jag finns på samma nummer som vanligt. Så om det blir för jobbigt är det bara att knappa in mitt nummer på telefonen så finns jag på andra sidan luren.<3

Kommentarer
Postat av: Trixie

haha hur jävla tidigt ska du börja festa?;P

2008-12-19 @ 17:40:48
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0