Trevlig kväll allihopa!

Nu är jag hos Sanna. Jag var tvungen att äta lite eftersom att jag ska dricka ikväll. Dock blev det inte så mycket men jag tror att det räcker för att klara mig ikväll.

Nu sitter vi iallafall och pratar lite och har det trevligt. Om ett tag ska vi röra oss. Och jag hoppas verkligen på en toppenkväll. Jag känner mig på bättre humör nu igen iallafall. Pappa kom och hämtade mig skjutsade mig till systemet. Det var bra för annars hade inte jag hunnit.

Nej nu ska jag fortsätta vara social, sen ska vi ut så jag antar att jag inte skriver någonting mer förns imorgon.

Kommentarer
Postat av: pelle

Förnuftigt att äta innan alkohol! Du är en klok kvinna. Jag har på tok för många vänner som inte äter innan och menar på att det blir en "billig fylla" så. Pinsamt!

2008-12-19 @ 21:50:46
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Trixie

haa ajg är inte pelles vän men känne rmej rätt så jävla träffas av hans kommentar ;D

2008-12-19 @ 23:16:16
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0