Tjejerna igen.

Just nu har jag fixat mig iordning lite och städat lite. Snart kommer Sanna och då ska vi äta lunch och sen ska vi röra oss till Jakobsberg. Jag ska hämta ut pengar från mitt kapitalkonto. Det är de sista pengarna för månaden. Lite sorgligt, men jag kan inte göra så mycket åt saken.

Imorgon är det party som gäller, jag har inte festat med tjejerna på ganska länge så det ska bli jätteroligt. Men alla kommer ju tyvärr inte närvara. Men jag nöjer mig med det jag får.

Nej nu ska jag nog sminka på det sista sen kommer Sanna. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar ju i helgen, annars skulle jag följa med :( det var ju skit länge sen vi sågs, saknar ju dig!

2008-12-04 @ 16:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0