Strålande humör.

Jag vaknade för ungefär två och en halv timme sen och det enda jag har hunnit göra är:
Gå ut med hundarna.
Träna.
Ringa ett par viktiga samtal.
Bestämt vad jag ska göra ikväll.

Jag har inte ens ätit frukost eller klätt på mig mer än mjukiskläder.

Idag vaknade jag och var på ett strålande humör. Jag vet inte om det är för att jag är utvilad eller om det är av någon annan anledning. Men jag menar, jag har ju varit utvilad förut. Och jag brukar oftast vara på bra humör. Men som jag känner idag är det nästan lite löjligt. Det var länge sen jag kände mig såhär glad och harmonisk. Jag vet inte varför och jag bryr mig inte riktigt heller. Det är iallafall en helt underbar dag och jag älskar den.

Idag ska jag övertala någon att gå ut med mig. Det här underbara humöret måste ju firas. Jag tror att jag halvt har lyckats med att övertala Sanna och Helena. Men jag måste vara på den säkra sidan annars måste jag ju hitta några andra.

Skriver nog lite senare igen. Förhoppningsvis är jag fortfarande lika glad.


Kommentarer
Postat av: Trixie

VAD DUKTIG DU ÄR SOM TRÄNAT:D

2008-12-19 @ 17:38:56
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0