Ska jag klippa till dig?

Nu är jag hemma och har varit iväg och klippt och färgat och sånt. Just nu sitter jag och väntar in min bror som också ska bli nyårsklippt. Sen ska jag äta pizzasallad och kolla på Björn Gustafssons DVD. Efter det är det sömnen som står på tur. Jag är så trött och har ont i ryggen. Som tur är har jag en underbar pojkvän som masserar mig i detta nu och han erbjöd sig själv att göra det.

Imorgon är det nyår och vi ska till fam. Gustavsson och partaja. Vad som händer senare på kvällen har jag ingen aning om, men jag tror att vi blir kvar hela natten. Vad ska ni göra?

Nej nu ska jag njuta av min massage innan brorsan kommer hem. Skriver kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0