Ringen är för stor!

Just nu sitter jag och ska skriva mtt sista inlägg för dagen (rättare sagt gårdagen). Sen är det dags att sova. Jag längtar jättemycket till imorgon. Då ska jag inviga mins skor på riktigt. Jag hade på mig som en liten stund idag när jag gick för att möta Sanna. Men det räknas knappt.

Sanna messar med A och jag känner mig lite i vägen på något vis, inte så att det känns obekvämt men det känns som om att hon hällre pratar med honom än att skriva. Vilket som så kommer jag iallafall få träffa honom imorgon.

Min ring är lite för sttor och jag måste lämna in den på förminskning, men nu när jag har en ring på fingret vill jag inte ta av mig den, inte ens för ett par dagar. Men men, annars kanske jag tappar den och då blir jag jätteledsen.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0