Plugg inför kursslut.

Nu är det så att Max har åkt hem. Därför har jag inte uppdaterat någonting, jag tyckte att det var lite onödigt att sitta vid datorn när jag visste att han inte skulle vara kvar så länge till. Men i helgen kommer han igen, så det blir inte så länge ifrån varandra. Sen efter helgen är det ju faktiskt lov. Yippie.

Så, vad har jag gjort idag? Inte så mycket faktiskt. Anna kom över ett tag så pluggade vi lite. Sen gjorde jag iordning lite mat sen har jag bara tittat på förhäxad. Och nu har jag tittat klart på det så nu vet jag inte alls vad jag ska titta på. Jag funderar på Sex And The City igen, men jag vill inte trötta ut det. Eller kanake Desperate Housewives. Någon som har något förslag?

Imorgon kommer iallafall Anna över och då ska vi plugga, plugga och åter plugga. Vi har ju ett slutprov i samhällskunskap som vi ska göra i veckan. Efter det är det jullov och det ska bli så skönt.

Jag har iallafall kommit på ett nyårslöfte. Jag ska sköta skolan. Inte för att det är någon stor grej egentligen, men det är iallafall ett mål som jag vet att jag MÅSTE göra, dessutom har jag varit lite slapp på den fronten på sista tiden.

Nej nu ska jag nog läsa igenom några bloggar. Jag har ju som sagt inte vuttit vid datorn idag, så jag har en hel del att ta igen. Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0