Partygänget.

Godagens alla människor. Jag somnade runt halv nio på morgonen. Så jag blev väckt av Sanna som ringde en minut i tolv. Klockan tolv skulle mitt larm ringa. Så jag sov en liten stunt till, sen ringde Anna och ville komma över på en fika. Så då var det dags att kliva upp. Vi fikade (jag åt frukost) sen fixade jag till hennes hår. Hon ska ut idag och ville ha lite proffshjälp. :P
Om ett tag ska jag gå till bussen, sen ska jag till Sanna. Ska förbi systemet innan bara. Sen är det väl bara dags att börja festa. :) Vi är ju ett väldans stort sällskap som ska ut idag så om vi vill få platser till alla måste vi åka ganska tidigt.
Max kommer också. Och det ser jag fram emot jättemycket. Saknar ju den lilla pluttisen. :)

Men jag skriver kanske ett par rader sen när jag är hos Sanna om jag hinner. :) Om jag inte hinner så önskar jag alla redan nu en toppenkväll. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0