Nattbloggande.

Jag och Sanna har tittat på Desperate Housewives i flera timmar. Hon hade missat massa avsnitt, och jag har inga problem med att titta på det igen.

Idag har jag och Sanna varit ute på en promenad. Det var hur skönt som helst att få en liten promenad. Lite ny luft i lungrna och en väldans massa pratande om allt och ingenting.

På tal om lungor så måste jag också berätta att jag tror att jag har fått tillbaka lung-grejsen. För er som inte vet så gick jag till läkaren den 8:e september för att jag hade ont i örat. När jag gick därifrån hade jag ett recept på örondroppar och fyra recept på olika typer av lungmedicin. Jag hade bara 50% lungkapacitet. Utan att veta om det. Nu börjar jag fundera på om jag har fått tillbaka det, eller så är det bara en vanlig förkylning. Hoppas på det sistnämnda. När jag fick veta det så minskade jag ner från att röka ungefär ett paket om dagen till att röka ett paket på tre dagar. Och nu försöker jag verkligen minska ner på rökingen på riktigt (om jag säger att jag försöker sluta så kommer det inte funka). Därför snusar jag istället, inte för att det är bra för kroppen, men jag drar iallafall inte in giftig rök i lungorna. Sluta snusa får bli ett senare problem.

Nej men nu är det dags att ta en snus och sen ska jag nog sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Trixie

yey! kör på med snusen!

2008-12-10 @ 12:18:10
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0