Mediumet är vad det äter.

Nu är jag hemma hos Sanna och Helena är också här. :) Vi har varit i jakan och fixat med lite saker. Om ett tag ska jag kolla på julkalendern. Jag har ju bara sett ett avsnitt, det innebär att jag har missat två avsnitt. Dålig Nathalie!
Senare ikväll ska vi tydligen titta på medium, men det vill inte jag göra. Men jag har inte så mycket att säga till om. Men vi ska iallafall titta på "du är vad du äter".

Jag har kommnit fram till att Helena har alkoholprblem, eller hur gumman? ;) Nej men nu ska jag nog fortsätta vara social med Sanna och Helena. Om jag orkar och kommer ihåg så skriver jag ett par rader lite senare. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0