"Man kanske ska köra några fula trick".

Jag har upptäckt att jag är urusel på att blogga under helgerna. Jag tror att det beror på att jag sällan har tid att spendera framför datorn. Jag är alltid upptagen med att göra en massa saker.
Nu är klockan iallafall aldeles för mycket för att blogga egentligen. Men jag har ju lov. Fast nu är det sovdags.

Imorgon ska jag och Sanna vara barnvakter åt hennes små kusiner. Det ska verkligen bli jätteroligt. Jag är ju så bebissjuk att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hoppas att morgondagen får mig lite avskrävkt/trött på barn, så det inte får motsatt effekt. Jag vill ju inte bli tvungen att köra några "fula trick" som en av de ensamma mammorna sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0