Liten uppdatering.

Idag försov jag mig, det börjar kännas lite som en vana att göra det nuförtiden. Men vilket fall som helst gick jag till skolan efter det och pluggade med Anna. Sen var det dags för prov. Skrev provet och de första fem frågorna kändes jättebra. Sen gick det utför, men jag är nästan helt säker på att det blev godkänt iallafall.

Eftr skolan ringde Lara mig och då bestämde vi oss för att ta en fika. Jag gick hem till henne och nu sitter jag här. Vi har fikat, pratat och lyssnat på massa rolig musik. Snart ska jag gå hem och då ska jag nog ta det lugnt.

Max har varit jättedålig på att höra av sig till mig idag. Det gillar vi inte. :(

Jag funderar på om jag ska gå på en promenad idag, men jag har ingen att gå med. Så jag antar att jag inte går på promenad. Jag tycker ju att det är läskigt att gå ut när det är mörkt, och vid den här tiden på året är det sällan ljust längre är till tre eller nåt.

Nej nu ska jag fortsätta vara lite social, sen ska jag gå hem. Skriver nog lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0