Lips eller Singstar?

Pappa är fortfarnde inte hemma. Och när jag ringde honom sa han att han är hemma om typ en timme. Det innebär att jag kanske inte hinner till systemet. Inte bra. När jag sen frågade honom om han kunde skjuta mig annars skulle inte jag hinna så blev han sur och la på telefonen i örat på mig. Varför? Jag vet inte. Nu frågar jag honom om han åtminstone kan hämta ut pengar så att jag får de på en gång när han kommer hem, men han vägrar svara. Jag som inte trodde att någonting kunde förstöra den här dagen, men när en vuxen människa lägger på luren i örat på mig är jag inte lika munter längre. Bara jag kommer hemifrån så tror jag att humöret blir bättre.

Jag vill bara åka och ha roligt. Sanna har ju köpt det där Lips eller vad det heter. Så det ska bli roligt att prova sjunga det. Singstar är ju någonting som jag gillar. Det värsta med det är ju bara att jag tycker att det känns lite tråkigt då det inte finns så många bra låtar. Men till det andra finns det tydligen massa bra låtar. Dessutom är deras mikrofoner trådlösa.
Så det ska bli jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0