Kom hem nu pappa.

Nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få pengar och sen åka till Sanna. Men innan måste jag gå förbi bolaget. Jag kan ju inte sitta törstig ikväll. :P

Jag ska fråga min pappa om han orkar skjutsa mig, inte för att jag tror det, men man kan ju alltid hoppas. Det vore väldigt skönt att slippa åka komunalt. Speciellt när jag måste kliva av i kungsängen för att gå till bolaget. Sen måste jag ju vänta på tåget igen. Men jag känner att ingenting kan sänka mitt humör idag.
Jag hoppas att alla andra är lika glad som jag är, för att det är heelt underbart.

Aptiten har inte hittat tillbaka till mig ännu. Om den inte kommer innan jag börjar dricka så får jag tvinga i mig lite mat. Jag kan ju inte dricka på tom mage.
Nu ska jag titta i kylen och se om någonting är tilltalande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0