Klagoanda.

Igår pluggade jag ett litet tag, sen glömde jag skriva någoning i bloggen. Men iallafall så somnade jag.
Idag vaknade jag av att det är dumma idioter som har irriterande låtar när de ska logga in på msn. Jättejobbigt. Men iallafall så kom Anna över en sväng och vi pluggade i ett par timmar, men nu har hon gått.
Jag hoppas verkligen för allt i världen att jag får godkänt på provet, men man vet ju aldrig. Våran lärare är ju inte speciellt duktig. Han lär ut på ett sätt som är.. mindre bra skulle man kunna säga. Han påstår att allt man ska kunna ska finnas i boken, men när man tittar på pappret om det som ska vara med på provet är det inte mycket som står i boken. Eller det gör det säkert men vem orkar sitta och läsa igenom 500 sidor för att kanske hitta det man ska kunna, vilket är 15 frågor.

Nej nu ska jag sluta gnälla. Jag ska fixa mig iordning och åka till Sanna. Har ju glömt min laddare där så jag tänkte åka och hämta den. Men jag skriver nog ett par rader lite senare.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men köttbullar och makaroner är ju inte helt fel det heller! ;D

2008-12-17 @ 16:35:00
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0