Jag tror att Anna utnyttjar mig. :(

Anna är här! :) Vi har precis varit ute med hundarna. Och nu sitter hon och läser vecko revyn. Jag tror att hon utnyttjar mig. Antingen så vill hon ha kaffe eller så vill hon läsa mina tidningar, eller låna min dator eller så är det bara någonting annat.
Men men.. Vi ska iallafall titta på julkalendern nu och det ska bli roligt. Men Anna kommer nog bara läsa min tidning, sen när hon är klar så kommer hon nog behöva åka hem. :(
Jävla utnyttjare. Jag ska nog slå henne.^^


Kommentarer
Postat av: Anna§

Jag tror att du utnyttjar mig för min bil,cigg,mat,pengar och idag även kaffe;)

2008-12-01 @ 19:31:04
Postat av: Trixie

i know the feeling ;)

2008-12-01 @ 20:00:32
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha;) Krya på dig sjukling!

2008-12-02 @ 15:51:31
Postat av: Anonym

Hahaha;) Krya på dig sjukling!

2008-12-02 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0