I-landsproblem.

Nu är jag hemma från skolan, lunch och tjejsnack.

Jag måste erkänna att nu när jag varit borta ett bra tag från hemmet och använt andra datorer så är det sjukt jobbigt att komma hem till sin dator utan h-knapp. Jag tror nog bestämt att det är dags att försöka pyssla ihop någonting som skulle kunna funka som knapp, iallafall så att man slipper stanna upp varenda gång man ska trycka på den.

Nu ska jag slänga in en maskin med tvätt, sen ska jag nog vila en liten stund. Jag är sjukt trött.
Anledningen till det är att igår när jag kom hem fick jag sjuk ångest. Och jag trodde att jag kunde trösta mig med att jag skulle kunna titta på förhäxad. Men icke sa nicke. Det gick inte. Jag hade inte säsong sex på datorn. Då tyckte jag att det var passande att ladda ner den, men det skulle ju ta ett tag. Då bestämde jag mig för att titta på Sex And The City filmen. Jag blev på mycket bättre humör och när filmen var slut så var förhäxad fördigladdat på datorn. Jag tänkte för mig själv att jag skulle titta på ett avsnitt och det gjorde jag. Plus ett till. Och ett till, o.s.v. Vips så var klockan nästan fyra och jag skulle upp klockan sju. Skylla mig själv fick jag göra när jag vaknade. Och jag kan inte ens tycka synd om mig själv. Snacka om i-landsproblem.

Nej, nu ska jag iallafall slänga in en maskin tvätt. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0