Helgens bravader.

Nu är det söndag och jag upptäckte att jag inte har uppdaterat någonting sen i fredaga natt/lördags morgon. Men jag tänkte iallafall berätta lite om helgen. I fredags var vi Helena, Amy, Emma, Sanna, Jag, Max och Jonas som satt och förkrökade hemma hos Sanna, sen gick vi ut. Där träffade vi Johannes, Ante och några av hans kompisar. Jag skrev ju lite tidigare att vi tänkte åka dit tidigt så att vi skulle få sitta vid samma bort och ha bra platser. Vi var där redan vid nio och ändå fick vi sprida ut oss vit olika bord, plus att vi fick heelt värdelösa platser. Men jag hade jättetrevligt och jag har ingenting att klaga på.

Igår var jag och Max bara hemma. Tim (min bror) var också med. Vi tittade först på Ensam hemma 1 & 2 och dom är alltid lika roliga. Sen tittade jag och Max på Förhäxad hela natten. Det var hur mysigt som helst. Idag vaknade jag ALLDELES för sent. Var ju som sagt vaken en bra bit in på morgonkvisten.

Jag har diskat, men inte allt. Det är för att vi har så mycket disk att allt inte får plats i diskstället. Då är det verkligen på tiden att göra det. Men nu ska jag iallafall diska klart det sista sen ska jag nog äta någonting.

Jag fick sån ångest när jag vaknade så sent att allt bara kändes som skit. Speciellt att Max akulle åka hem 20 minuter efter att vi hade klivit upp. Jag blev jätteledsen och började gråta och Max bestämde sig för att stanna tills imorgonbitti. Han börjar skolan halv elva och jag bärjar tio äver åtta. Därför kan vi åka hemifrån samtidigt och båda hinner till skolan i tid. Superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0